Przejdź do głównej zawartości

Posty

Polecane

MOTYWACJA W ODCHUDZANIU- 5 wskazówek by jej nie stracić

Podjęłaś decyzję, że chcesz zrzucić kilka kilo. Zaczęłaś zdrowo jadać, wieczorów nie spędzasz już na kanapie przed telewizorem, starasz się być bardziej aktywna. Widzisz pierwsze efekty, nawet mieścisz się w swoje ulubione stare spodnie. Ale nagle pomimo tych zmian Twoja motywacja słabnie… Ktoś poczęstuje Cię w pracy czekoladką albo mąż narzeka, że chce schabowego. Myślisz „a co będę się męczyć”, „kilogram w dół to kiepski efekt”. Chcę Cię uspokoić, że takie sytuacje, momenty zwątpienia zdarzają się. Dlatego postanowiłam pokazać Ci jak sobie z nimi poradzić.
1. Pomyśl jaki jest Twój cel Pomyśl sobie dlaczego podjęłaś się tego wyzwania. Z pewnością dlatego, że chciałaś poczuć się lepiej w swojej skórze. Poczuć się pewniejsza siebie, mieć więcej energii do pracy. Chciałaś zadbać o swoje zdrowie, bo przecież ono jest w życiu najważniejsze. Nie muszę Cię przekonywać, że zdrowie jest kluczem do szczęśliwego życia. Być może dlatego aby kupić sobie wymarzoną sukienkę, albo czuć się super w now…

Najnowsze posty

Kaczka z jabłkami- przepis na świąteczny obiad.

Brownie dyniowe.

Odczarować szpinak- super smaczna sałatka ze szpinakiem 'baby'. Idealna dla osób z anemią.

Rafaello w wersji fit. Idealne do popołudniowej kawy.

Kasza bulgur zapiekana z warzywami. Pyszny dodatek do dania głównego.

Aromatyczne, cynamonowe ciasto dyniowe idealne na sobotnie popołudnie.

Tradycyjne gołąbki w nieco odświeżonej, odchudzonej wersji.

Delikatny omlet ze szpinakiem, papryką i pomidorem.

Rozgrzewający makaron z kurczakiem, brokułami i słodką kukurydzą. Idealny obiad na chłodne jesienne dni.

Pasta z ciecierzycy i suszonych pomidorów.